Een dag uit naar de Keukenhof

07-05-2015 23:58

Gisteren hadden ik en mijn lieve man, een dag vrij. Samen hebben we besloten om iets leuks te doen. Zo hebben we besloten om naar de Keukenhof toe te gaan. 

Is iets waar ik al zo lang naar toe wil, dat ik het een beetje spannend vond. Ik hou heel veel van bloemen, en tulpen zijn zonder twijfel mijn favorieten. Wij zijn heel vroeg vetrokken, was niet druk op de weg, was perfect. Alleen het weer was iets minder. Maar met een beetje geluk hebben we nog 2 lange uren plezier gehad. Daarna begon het te regenen, maar wij hebben nog heel veel gezien. 

Ik vond het heel leuk en heel mooi, de kleuren, de geuren de sfeer, zonder twijfel een aanrader voor iedereen. Echt een unieke ervaring (zie foto's).

 

Het park is open tot 17 Mei 2015, maar voor volgend jaar kun je vanaf 24 Maart t/m 16 Mei 2016, genieten van het mooie kleurrijke park. Heel veel plezier!

Mijn schatje ♥
 Selfie met mijn schatje 

—————

Terug




Onderwerp: Een dag uit naar de Keukenhof

Datum: 27-05-2015

Door: Angelique

Onderwerp: Keukenhof

Prachtige foto's, mooie mensen!

—————

Datum: 28-05-2015

Door: Elsar

Onderwerp: Re:Keukenhof

Ooooh wat lief Angelique ♥

—————