Kerst hanger (DIY)

25-09-2015 19:22

Leuk zelf maken voor Kerst. Heel eenvoudig en super leuk om te doen met kinderen. Deze diy is speciaal omdat je het kunt ophangen in de kerstboom, bij het raam of zelfs op tafel (hang ze aan een tak), in een mooie vaas.

Deze DIY is ook speciaal voor mij, omdat ik die heb gemaakt in opdracht van Westwing DIY, onderzetters, kurk, Kerst, zelfgemaakte,merry christmas

Ik werd gevraagd om iets leuks te maken. Dat vond ik heel gaaf om te doen, ten eerste omdat het een super leuke webshop is (Waar ik van hou). En ten tweede omdat ik zelf kan bepalen wat ik wilde doen. Als ik maar bij het thema blijf. (Kerst met kinderen). Ik hoop dat jullie het net zo leuk en mooi vinden, als wij hier thuis. Veel plezier!

                        DIY, onderzetters, kurk, Kerst, zelfgemaakte,merry christmas

Wat je nodig hebt: voor 4 Kerst hangers

  • 4 onderzetters (kurk)
  • 4 houten figuurtjes van Kerst (kerstboompjes bv.)
  • 4 theel. vogelzaad
  • Merry Christmas plakletters.
  • Glitters
  • Alles lijm
  • Mod Podge
  • Hobby tang
  • Schaar
  • Lint
Aan de slag:
 
Maak een gat in de onderzetter met hobby tang (of een perforator).
 
Breng een beetje lijm op het kerstboompje aan en ook een beetje op de onderzetter.
 
Lijm op elkaar.
 
Laat drogen (15 min.).
 
In een klein schaaltje meng je het vogelzaad, glitters en de Mod Podge goed.
DIY, onderzetters, kurk, Kerst, zelfgemaakte,merry christmas
 
 
 
 
Breng het mengsel voorzichtig op de onderzetter aan (zie foto).
Laat drogen (liefst 24 uur).
 
 
 
 
DIY, onderzetters, kurk, Kerst, zelfgemaakte,merry christmas
 
Als alles droog is kun je het ophangen met een mooi lint en afwerken met Merry Christmas plakletters. Alleen nog kiezen waar                 
Ik zou het in de Kerstboom hangen. Succes en vooral heel veel plezier!
 
 
 
Deze Kerst Hanger is ook super leuk als Kerstkaart.
 
                
 

—————

Terug


 



comments powered by Disqus