Vakantie: tips (voor vrouwen) en checklijst (de basics)

28-07-2014 23:07

Vakantie, denk ik meteen mooi weer, strand, lekker eten, niks doen, heerlijk! Ik ben er klaar voor!

Maar voor dat ik kan genieten is er nog een klus die ik moet doen... Koffer inpakken Pffff....Ik net als veel vrouwen willen onze leuke outfitten op vakantie meenemen. 

1- Dus ik maak mijn kleding kast helemaal leeg. Kies de kleren die ik wil ( en soms kom je kleren tegen die ik niet meer wil omdat ze niet meer mooi zijn of niet meer passen hihi...ja gebeurd ook ja).

2- Ik verzamel de outfits die ik wil, maak een foto met tel. (geheugen steun) en op die manier weet ik precies wat ik heb en wat ik aan kan doen, zonder dat ik heel veel moet denken (ja, dat heb ik van tevoren gedaan..hihi).

- Badpak/bikini’s
- Lingerie
- Sokken
- Handdoeken
- Strandlaken
- Schoenen
- Slippers
- Broeken/shorts
- Hemdjes
- Shirtjes
- Jurkjes
- Vestjes
- Pyjama
- Rokjes

 

3- Niet vergeten de beauty Case of Toilettas met:

- tandenborstel en tandpasta
- deodorant en je favoriete parfum!
- zonnebrand!
- make-up
- nagel setje
- haarborstel en elastiekjes
- douche benodigdheden
- de pil of andere medicijnen
- scheermesjes
- tampons / maandverband

- papieren zakdoekjes-

-een washand

4- en nog een etui met alle siraden. Tenslotte controleer ik of ik alles heb.

5- Kijk deze lijst. Heel handig.

 ID en eventueel vliegtickets (als je buiten Europa reist ook je paspoort meenemen!)
- portemonnee (+ eventueel geld in andere valuta)
- mobiel 
- opladers
- fotocamera
- zonnebril
- handdoeken
- boeken en tijdschriften
- een lijstje met alarmnummers

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie.

Liefs ElsaR

—————

Terug


Ook heel leuk...



Onderwerp: Vakantie: tips (voor vrouwen) en checklijst (de basics)

Geen commentaar gevonden.